S-E-S

Alla inlägg under juli 2013

Av s-e-s - 31 juli 2013 15:31

Hej !
Jag hittade denna snygga bilden på oss :') Viesåsnyggasåmannästadöraejagskämta:')
Komentera gäärna!! Jag har trååkigt o nu vet jag inte vad jag ska skriva mer btw ?

Baj Baj äppelpaj//E.S ?

Av s-e-s - 26 juli 2013 00:36

Hej är i Spanien och han det kul. Det har varigt varmt o svettigt, bad o marknader! Och har hittar en jätte fin väska jag ska köpa! Jaja en hälsning från mig pöss pöss på er
Baj baj äppelpaj//S.H

Av s-e-s - 21 juli 2013 09:26

Hej du där!
Här du hamnat i bråk med en vän? Om du har det eller skulle det så ha jag ett litet råd för dig!

1. Tänk igenom vad som har hänt.

2. Är det en stor sak eller en liten?

 

3. Be om förlåtelse om du gillar den personen och vill förlåta hen!

4. Om du inte gör de kanske ni glider ifrån varandra osv!

Om ni inte förlåter varandra så kan du prata om saken med en vuxen, dem hittar en utväg och ni kanske blir vänner igen ;D

Ja det var mina små tips!
Baj baj äppetpaj//S.H

Av s-e-s - 19 juli 2013 19:40

Hej!

Jag tänkte tipsa lite om vad jag tycker är kul. T.ex vad jag gillar att läsa eller göra så vi kör igång!  


Jag läser några tidningar... jag tycker att dem är bra för man får veta mycket vad som händer t.ex i kändisvärlden. Dem heter "Glitter". Det står om kändisar och ibland är det med något recept. Man kan få nya brevkompisar och upptäcka nya klädstilar! Jag rekommenderar!!


Just nu läser jag en bokserie som heter "Tvillingarna På Sweet Valley High". Den handlar om två tvillingar som är jätte lika på utsidan men helt olika på insidan. Elisabeth heter den ena tvillingen, hon är klok och omtänksam och tänker efter vad hon gör. Jessica heter den andra, hon är mer slarvig o bryr sig mest om sig själv. Jag rekommenderar!


Låtar jag lyssnar på nu är t.ex Wake Me Up-Avicii, Summer Love-One Direction (typ många fler låtar av dem också..) Tröjjan du hatar-Norlie & KKV, Natteravn-Rasmus Seebach Jag rekommenderar!  Och sen några fler som jag inte orkar räkna upp...

 

Ja här fick ni lite tips om vad man kan göra och vad jag tycker är kul/bra.


Baj Baj Äppelpaj //E.S

Av s-e-s - 16 juli 2013 20:20

Här kommer en liten "sommarbilder"
Baj Baj Äppelpaj//SES   

Av s-e-s - 16 juli 2013 19:38

Varför vi heter s-e-s: Vi heter så för att våra riktiga initialer är S.H...E.S...S.T Så vi tar första bokstaven i namnen    hahaa det visste ni inte vaa?!? hehe


Baj Baj Äppelpaj // SES




Av s-e-s - 16 juli 2013 19:15

Hej !

Det var ett tag sen vi gjorde bloggen men då var vi inte aktiva på den.... Men nu har vi tänkt börja blogga igen!  

Vi hoppas att vi kan få många "följare". Vi lägger in t.ex tips som filmer/böcker/vadmankangöranärmanhartråkigt/videor osv osv.... vi lägger kanske in någon bild då och då och KANSKE någon video.

 Baj Baj Äppelpaj //SES   

Tidigare månad - Senare månad

Best friends

Forever

Presentation


Hej! Vi är tre bästa vänner på 11 och 12 år, vi är ganska olika och galna! Ha det kul på våran blogg
Baj Baj äppelpaj//S-E-S

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Omröstning

Vilket tema tycker ni vi ska ha på bloggen? (plz behöver detta för det är typ jag som fixar bloggen xD)S.H
 Kawaii (gulligt/söt)
 Decora (färgglad)
 Svart och vitt
 Djur
 Cupcakes xD
 Mustascher
 Det nuvarande
 Annat exemper (skriv i senaste inlägg)

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Foton :)

Tips

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards