S-E-S

Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av s-e-s - 31 augusti 2013 11:05

Grattis min lilla gris   

E.S Fyller år och jag (som hennes BFF) vill säga GRATTIS FÖR FAN MIN BEBIS!!!

Milo och Lucky (mina hundar) Sover i DIN ÄRA!!

Såå gulligt va   

En av världens BÄSTA VÄNNEN NÅGONSIN    LÖVE YÖU !


En dikt   :

Världens bästa vän fyller år och vem vill ej säga (alla) ETT STORT GRATTIS LILLA BEBIS!    

En rik tjej är snofsig och dryg, kalla dig hund och sånt.

Men du min vän är inte sån!

Du här varit en vän som är glad och sånt.

De du ger mig är inte spö, mer en vänskap som aldrig tar slut!

ingen är som dig och inget är som oss!

FATTAR DU BARA HUR MYCKET JAG ÄLSKAR DIN MIN BFF!

En av mina allra BFFs, du är så bra för mig.

Din bästa färg är väll pink så diknen blev så hämligt majsigt


SÅÅ DIKTEN ÄR KLAR!

Bara lite synd att du inte är här med mig nu men vi ses ju på tisdag.

men vi ses BFF!

Vet inte men detta kanske var ett tråkigt inlägg men det va till min BFF och det är allt som räknas iallafall! Jaja det va allt för detta inlägget...  

Baj Baj Äppelpaj // S.H

Best friends

Forever

Presentation


Hej! Vi är tre bästa vänner på 11 och 12 år, vi är ganska olika och galna! Ha det kul på våran blogg
Baj Baj äppelpaj//S-E-S

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Omröstning

Vilket tema tycker ni vi ska ha på bloggen? (plz behöver detta för det är typ jag som fixar bloggen xD)S.H
 Kawaii (gulligt/söt)
 Decora (färgglad)
 Svart och vitt
 Djur
 Cupcakes xD
 Mustascher
 Det nuvarande
 Annat exemper (skriv i senaste inlägg)

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Foton :)

Tips

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards