S-E-S

Alla inlägg den 27 januari 2014

Av s-e-s - 27 januari 2014 23:49

Hej det är S.H
Jag tror jag sluta med denna bloggen. För det första ha jag inte tid. För det andra vill jag inte, för det tredje så är det ire roligt, för det fjärde så är det ett för stort ansvar för bara att en person ska kunna hålla igång den... Som ni Har märkt så har ni på ses inte bryt oss om denna bloggen..
Jag tror jag slutar, vilket jag tror alla andra på ses har gjort.. Ja en vet jag iaf.... Men ja hejdå antar jag...
Ps: titta på min insta!!! (Shesiepaint)

Jaja

Baj baj äppelpaj// S.H

Tidigare månad - Senare månad

Best friends

Forever

Presentation


Hej! Vi är tre bästa vänner på 11 och 12 år, vi är ganska olika och galna! Ha det kul på våran blogg
Baj Baj äppelpaj//S-E-S

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Omröstning

Vilket tema tycker ni vi ska ha på bloggen? (plz behöver detta för det är typ jag som fixar bloggen xD)S.H
 Kawaii (gulligt/söt)
 Decora (färgglad)
 Svart och vitt
 Djur
 Cupcakes xD
 Mustascher
 Det nuvarande
 Annat exemper (skriv i senaste inlägg)

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Foton :)

Tips

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards